Auteur Topic: Bird WF p2000 pager  (gelezen 38973 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline KM

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 17
    • Mk-fotos
Re: Bird WF p2000 pager
« Reactie #45 Gepost op: 28 juni 2015, 13:27:32 »
Beste

Sinds kort ook in het bezit ervan ik heb zelf een nadeel de gekleurde Led achtergrond  Blauw - groen - rood enz  is minder fel dan op de galaxy  9.1 verder is hij prima met een  programeerset

Blauwe kleur is inderdaad niet fel, de rest kan ik goed waarderen. Ik had altijd een Informer of Jupiter pager, dan is het inderdaad wennen. Zou niet zonder de kleuren meer kunnen, vooral wanneer in mijn situatie nooit op stil of enkele trillen hoeft te staan. Altijd op trillen en geluid heeft hij echt een toegevoegde waarde bij een melding in de buurt > Pager kleurt paars via woord filter.  

Groeten,
KM

Offline Pe

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 335
Re: Bird WF p2000 pager
« Reactie #46 Gepost op: 14 juli 2015, 14:16:03 »
Inmiddels ben ik er wel achter gekomen dat de trilmotor van de Birdy minder actief is als die van de Galaxy, dit kan ik als enige min puntje vinden.

Mvg Hans Peter

Offline Pe

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 335
Re: Bird WF p2000 pager
« Reactie #47 Gepost op: 14 juli 2015, 19:21:20 »
En voor de woordfilter liefhebbers...Bij Tekstfilters tabblad, rechts boven in, Menuactief aanvinken dan kan je hem mooi aan en uitzetten per regel in je pager wanneer dat uit komt..erg handig ;)

Mvg Hans Peter

Offline Bernt

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1852
Re: Bird WF p2000 pager
« Reactie #48 Gepost op: 16 juli 2015, 12:53:14 »
Nu nog een update =)

Offline Pe

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 335
Re: Bird WF p2000 pager
« Reactie #49 Gepost op: 16 juli 2015, 14:01:27 »
Mocht je de Birdy tijdelijk op stil willen hebben maar wel gelijk willen weten als er alarm is, dan kan je hem ook tijdelijk op geen geluid instellen, via tijd/wekker instellen en dan stilte tijd. Als er dan alarm is op een van de codes gaat hij wel trillen en verlichting.

Mvg Hans Peter

Offline gerrit de Bruin

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 216
Re: Bird WF p2000 pager
« Reactie #50 Gepost op: 5 augustus 2015, 10:08:16 »
Goedendag forumleden,

Ook ik heb de birdy mogen aanschouwen:
Eerste conclusie: zeer degelijk, holster zeer stevig, oproeptoon erg hard (nr. 14 std 5), trilt iets lichter dan de galaxy, groot display.
Kleuren display is uiteraard persoonlijk, groen heeft mijn voorkeur.
Lader heeft mooie opties, zeer vel rode led, contact voor extern alarm, lader/porg cradle heeft adapter of voeding via usb poort  (handig tijdens programmeren in het veld).

Tot zover,
Gerrit
Wǒ, wǒ míngbáile, wǒ tīngjiàn chénmò

Offline sjeffker

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 1
Re: Bird WF p2000 pager
« Reactie #51 Gepost op: 21 augustus 2015, 11:26:17 »
Iemand al een leuk iets bedacht voor een deuntje... De standaard deuntjes zijn niet echt... Geweldig,  en met de programmeer set kun je nieuwe deuntjes zelf instellen.

Maar als koos inspiratie loos weet ik niet wat nu leuk is. En muzikaal aangelegd ben ik ook niet.

Ik hoor het wel denk ik  ;D

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2365
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Bird WF p2000 pager
« Reactie #52 Gepost op: 22 augustus 2015, 15:03:24 »
Voeg Semafoon Winkel of SemafoonWInkel even toe als je Facebook hebt. Ik zet daar regelmatig tips & tricks neer. Ook mbt. geluid. Bijv. stil geluid icm. woord filter onlangs toegevoegd.
Ook staat er beschreven dat de geluid positie 1 afwijkt tussen prooger en pager.

Offline vuurvreter63

  • p2kflex'er
  • *
  • Berichten: 397
    • www.vuurvreter.eu
Re: Bird WF p2000 pager
« Reactie #53 Gepost op: 23 augustus 2015, 21:49:09 »
hier nog even een vraagje aan de gebruikers van de Birdy p2000 pager.

Als er in een melding bijvoorbeeld de tankautospuit, hoogwerker en OVD geallarmeerd worden komen dan de tekstlabels van alle drie bij de melding te staan zodat de OVD meteen kan zien wie er allemaal geallarmeerd zijn?

Groeten, Peerke

Voor elke capcode komt er een melding binnen. Bij een Informer weet ik dat er dan bij 1 melding alle labels bij staan, bij de birdy komt er per code een melding binnen.

Groeten,
KM

Onhandige functie lijkt mij.
Gelukkig laat de Galaxy wel alle labels zien in 1 melding.
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.

Offline Pe

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 335
Re: Bird WF p2000 pager
« Reactie #54 Gepost op: 15 september 2015, 09:26:07 »
Ben benieuwd wanneer de update datum bekend word en vooral wat de update inhoud.

Mvg Hans Peter

Offline Pe

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 335
Re: Bird WF p2000 pager
« Reactie #55 Gepost op: 7 oktober 2015, 16:15:11 »
Kevin, dank voor de zeer bruikbare informatie. De belangrijkste gebreken zijn al langer bekend en gerapporteerd aan TPL.
Ook heb ik deze zaken toegevoegd aan de handleidingen, zie http://www.semafoonwinkel.nl/index.php?page=info&action=Download
Zij hebben laten weten dat woordfilter en geluid in de 1e update komen te zitten. Nog heel even geduld dus, dit wordt opgelost.
Ik houd jullie op de hoogte.

Update in de loop van 2016?

Mvg Hans Peter

Offline Pe

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 335
Re: Bird WF p2000 pager
« Reactie #56 Gepost op: 7 oktober 2015, 16:16:42 »
Voeg Semafoon Winkel of SemafoonWInkel even toe als je Facebook hebt. Ik zet daar regelmatig tips & tricks neer. Ook mbt. geluid. Bijv. stil geluid icm. woord filter onlangs toegevoegd.
Ook staat er beschreven dat de geluid positie 1 afwijkt tussen prooger en pager.

Hoop dat ze het geluid verschil pc/pager ook gelijk oplossen met de update.

Mvg Hans Peter

Offline Pe

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 335
Re: Bird WF p2000 pager
« Reactie #57 Gepost op: 27 juni 2016, 07:49:06 »
Voeg Semafoon Winkel of SemafoonWInkel even toe als je Facebook hebt. Ik zet daar regelmatig tips & tricks neer. Ook mbt. geluid. Bijv. stil geluid icm. woord filter onlangs toegevoegd.
Ook staat er beschreven dat de geluid positie 1 afwijkt tussen prooger en pager.

Hoop dat ze het geluid verschil pc/pager ook gelijk oplossen met de update.

Mvg Hans Peter

De afwijking van de geluidsnummers is opgelost, alleen het trillen bij de woordherkenning activeren op het aparte tabblad van de software werkt tot nu toe nog niet.

Ik heb weer iemand die een Birdy van iemand had over genomen hier mee moeten teleurstellen toen hij hem wilde omprogrammeren.

Mvg Hans Peter Olivier

Offline Bakkertje

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 5
Re: Bird WF p2000 pager
« Reactie #58 Gepost op: 14 augustus 2016, 10:52:17 »
Misschien kan iemand mij helpen,

Op code 1 heb ik bevelvoerder Nunspeet staan. Met speciaal deuntje en led ect. Prioriteit.

Ergens op 10 ofzo heb ik monitorcode meldkamer oost Nederland. Wat nu het geval is, is dat hij piept op monitorcode met monitorcode geluid en led.

Hoe krijg ik dat die Nunspeet bevelvoerder toch voorrang krijgt ondanks dat hij op prio staat..

Moet ik hierbij op de bevelvoerder dan een woorden filter zetten of hoe kan ik dat het beste doen?

Alvast bedankt!

Offline Pe

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 335
Re: Bird WF p2000 pager
« Reactie #59 Gepost op: 14 augustus 2016, 17:51:48 »
Hoi,

De Birdy geeft het geluid was bij de hoogste genummerde capcode gekoppeld staat. Al sje dus cap 0101001 en 0101002 er in hebt staan, dan geeft hij het geluid van 0101002.

Wat je kan doen om het geluid van de omgeving te krijgen is de woordherkenning gebruiken, dat werkt wel.

Mvg Hans Peter