Auteur Topic: Melding per specifiek adres/postcode?  (gelezen 3110 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline youribuis

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 27
Melding per specifiek adres/postcode?
« Gepost op: 20 januari 2014, 18:03:48 »
Hoi, ben ik weer..  :-[

Is het ook mogelijk om in te stellen dat ik 'opgepiept' wordt, zodra een specifiek adres/postcode in een melding staat? (Jupiter Pro v9.1)  Ik wil namelijk niet van alle ambulance-meldingen meldingen krijgen, maar bijvoorbeeld wel van mijn eigen straat. Ik weet niet of dit mogelijk is, of vraag ik nu teveel?

Offline Mose

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 474
  • Rotterdam
Re: Melding per specifiek adres/postcode?
« Reactie #1 Gepost op: 20 januari 2014, 19:26:42 »
Ja hoor, hiervoor werkt het woordfilter. Alle meldingen worden hiermee als prioriteitsmelding behandeld, dus wordt de stille modus overruled. Je hoeft alleen maar je straatnaam/postcode als woordfilter erin te zetten, en dan moet het werken
Met vriendelijke groet,

Mose (Spreek uit 'Moos' ;))

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2372
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Melding per specifiek adres/postcode?
« Reactie #2 Gepost op: 20 januari 2014, 20:44:32 »
Ja hoor, hiervoor werkt het woordfilter. Alle meldingen worden hiermee als prioriteitsmelding behandeld, dus wordt de stille modus overruled. Je hoeft alleen maar je straatnaam/postcode als woordfilter erin te zetten, en dan moet het werken

Niet helemaal correct. Hangt van je instellingen af of hij als prio behandelt wordt. Kan ook zijn dat dit uitgevinkt is in de software.
Voor de betreffende CAP-code ook FIL activeren.

Offline Mose

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 474
  • Rotterdam
Re: Melding per specifiek adres/postcode?
« Reactie #3 Gepost op: 20 januari 2014, 21:56:47 »
Ah, dat was ik even vergeten. Ik herinner wel dat dat in de handleiding stond, is dan vast de standaardinstelling.
Met vriendelijke groet,

Mose (Spreek uit 'Moos' ;))

Offline youribuis

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 27
Re: Melding per specifiek adres/postcode?
« Reactie #4 Gepost op: 8 februari 2014, 17:26:27 »
Ja hoor, hiervoor werkt het woordfilter. Alle meldingen worden hiermee als prioriteitsmelding behandeld, dus wordt de stille modus overruled. Je hoeft alleen maar je straatnaam/postcode als woordfilter erin te zetten, en dan moet het werken

Oke. Ik neem aan dat ik hiervoor wel de capcodes van de ambulances eerst in moet voeren. Maar ik wil alleen die meldingen (waarvan ik de straatnamen heb gefilterd) krijgen, dus niet de andere meldingen van diezelfde capcode. Is het dan zo dat ik automatisch alleen de gefilterde straatnamen krijg en niet de anderen?

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2372
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Melding per specifiek adres/postcode?
« Reactie #5 Gepost op: 8 februari 2014, 17:44:21 »
Met de programmer kun je de maildropfunctie aktiveren. Dan zie je in de bovenste regel alleen de gewenste melding.
Op de 2e regel bewaart hij 5 andere meldingen, maar daar hoef je niks mee te doen. Heb je ook geen last van.

Vaak heeft de ambu een monitorcode, waardoor 1 cap-code voldoende is.

Met de Informer kun je ook nog filteren op bijv. A1&Straatnaam dan krijg je de A2'tjes niet. Handig wanneer er een HAP of zorginstelling in de straat zit zoals hier.