Auteur Topic: USB Flexbox, gebruikerservaringen / foto's.  (gelezen 1793 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline mvdswaluw

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 7
USB Flexbox, gebruikerservaringen / foto's.
« Gepost op: 5 januari 2011, 14:51:14 »
Wie heeft er gebruikerservaringen van de P2000 USB Flexbox van vandijkenelektronica ? En is iemand genegen om foto's van de ingewanden online te zetten ?

Ik ben persoonlijk benieuwd naar de bouwkwaliteit en eventueel modificeerbaarheid van het apparaat.
Is er bijvoorbeeld nog ergens een poortje waar de ontvangen signaalsterkte kan worden afgetapt? En hoe zit het met de filtering, voor als je dicht tegen een ERMES-mast woont en van plan was een buitenantenne te gebruiken?

Milan.
Milan, PE1RYY

Offline mvdswaluw

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 7
Re: USB Flexbox, gebruikerservaringen / foto's.
« Reactie #1 Gepost op: 21 januari 2011, 09:01:32 »
Ze werden nog niet verzonden toen ik dit topic bedacht. Nu wel. Kickje...
Milan, PE1RYY

Offline ipie

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 1
Re: USB Flexbox, gebruikerservaringen / foto's.
« Reactie #2 Gepost op: 23 januari 2011, 18:30:24 »
ik ben in het bezit van een flexbox usb en die heeft een super ontvangst
ik heb hem op het buro  staan met de bijgeleverde antenne en ontvang alles uit heel nederland
hoe die er van binnen uit ziet kan ik helaas niet vertellen omdat na het openen de garantie vervalt

groeten ipie

Leen Ansems

  • Gast
Re: USB Flexbox, gebruikerservaringen / foto's.
« Reactie #3 Gepost op: 23 januari 2011, 18:46:01 »
Citaat van: "ipie"
ik ben in het bezit van een flexbox usb en die heeft een super ontvangst
ik heb hem op het buro  staan met de bijgeleverde antenne en ontvang alles uit heel nederland
hoe die er van binnen uit ziet kan ik helaas niet vertellen omdat na het openen de garantie vervalt

groeten ipie

Voor alle duidelijkheid, zo'n superontvanger zit er nu ook weer niet in dat hij tot aan de uithoeken van Groningen b.v. direct ontvangt. Die meldingen worden n.l. door elke zendmast van het p2000systeem voor heel Nederland uitgezonden en mogelijk staat hij om de hoek van je straat :wink: