Auteur Topic: bediening MOTOROLA MC 2100  (gelezen 7602 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

jelle1961

  • Gast
bediening MOTOROLA MC 2100
« Gepost op: 17 april 2009, 20:47:01 »
Hallo heb een mooie mobilofoon gekocht maar weet niet goed de functies van de drukknopjes,vraagje is er iemand die daar toevallig een
pdf file van heeft en die eventueel naar me op wil sturen ? zou em zeer dankbaar zijn,er zit brandweer kanalen in marifoon enkele taxi kanalen en ambulance kanalen plus de 2 meter band inclusief de repeaters,weet dus ook niet welke versie software erin zit,wilde hier wel wat info over hebben ! Ik hoop dat er iemand is die mij hier mee kan helpen !
M vr gr Jelle pa3gts !

PD1EU

  • Gast
Re: bediening MOTOROLA MC 2100
« Reactie #1 Gepost op: 18 april 2009, 00:01:15 »
Heb me suf gezocht naar een manual,maar is niet te vinden.
Ik kan de home-url van motorola ook niet vinden,iemand wellicht een tip ?

Ed.

Offline Alwin

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1806
    • aw foto
Re: bediening MOTOROLA MC 2100
« Reactie #2 Gepost op: 18 april 2009, 08:39:06 »
Citaat van: "pd1eu"
Heb me suf gezocht naar een manual,maar is niet te vinden.
Ik kan de home-url van motorola ook niet vinden,iemand wellicht een tip ?

Ed.

http://www.motorola.com/
Ontvangers: 2 x Whistler TRX-2 / Whistler TRX-1  /AOR AR-DV10 /AOR DV1 /Kenwood TK7302 VHF / Kenwood TK 8180 UHF - Hytera-MD785 / Procom UHF/ Procom VHF / RTL Dongel /Crosscoutry Wireless VHF/UHF multicouples.-DSD+ / ( PDW.)

PD1EU

  • Gast
Re: bediening MOTOROLA MC 2100
« Reactie #3 Gepost op: 18 april 2009, 08:55:36 »
Bij business-products had ik moeten kijken i.p.v. consumer-products   :oops:

Ed.

Gert Jan

  • Gast
Re: bediening MOTOROLA MC 2100
« Reactie #4 Gepost op: 18 april 2009, 13:54:10 »
Citaat van: "jelle1961"
Hallo heb een mooie mobilofoon gekocht maar weet niet goed de functies van de drukknopjes,vraagje is er iemand die daar toevallig een
pdf file van heeft en die eventueel naar me op wil sturen ? zou em zeer dankbaar zijn,er zit brandweer kanalen in marifoon enkele taxi kanalen en ambulance kanalen plus de 2 meter band inclusief de repeaters,weet dus ook niet welke versie software erin zit,wilde hier wel wat info over hebben ! Ik hoop dat er iemand is die mij hier mee kan helpen !
M vr gr Jelle pa3gts !

De druktoetsen zijn naar wens te programmeren, de functies staan dus niet vast maar zijn door de programmeur in te stellen.
Ik neem aan dat je de software versie wilt weten omdat je hem tzt zelf wilt kunnen programmeren?

jelle1961

  • Gast
Re: bediening MOTOROLA MC 2100
« Reactie #5 Gepost op: 25 april 2009, 16:17:24 »
Citaat van: "Gert Jan"
Citaat van: "jelle1961"
Hallo heb een mooie mobilofoon gekocht maar weet niet goed de functies van de drukknopjes,vraagje is er iemand die daar toevallig een
pdf file van heeft en die eventueel naar me op wil sturen ? zou em zeer dankbaar zijn,er zit brandweer kanalen in marifoon enkele taxi kanalen en ambulance kanalen plus de 2 meter band inclusief de repeaters,weet dus ook niet welke versie software erin zit,wilde hier wel wat info over hebben ! Ik hoop dat er iemand is die mij hier mee kan helpen !
M vr gr Jelle pa3gts !

De druktoetsen zijn naar wens te programmeren, de functies staan dus niet vast maar zijn door de programmeur in te stellen.
Ik neem aan dat je de software versie wilt weten omdat je hem tzt zelf wilt kunnen programmeren?

Hoi nou niet direkt nog want kan toch nergens software vinden ging mij erom dat ik wist de precieze functies van de toetsen
en wilde ook kunnen switchen van laag naar hoog vermogen,heb trouwens een motorola ribbox moet alleen nog een goeie
tussen kabel hiervoor aanschaffen ben wel eens bezig geweest met een motorola porto alleen moet dat in DOS gebeuren en
das alweer heel lang geleden en om daar nou nog een pc voor te creeren want de moderne machines zijn daar te rap voor lees ik wel
hier en daar nou in ieder geval zoek ik nog wel even op het internet ergens !
M vr gr Jelle pa3gts

Offline r0n.

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 560
  • Eiland Tholen, Zeeland.
    • Dwarsliggen, kritiek op de maatschappij, bedrijven, instellingen en overheid
Re: bediening MOTOROLA MC 2100
« Reactie #6 Gepost op: 25 april 2009, 22:10:31 »
Tip:
De software voor de MCS2000, MC2100, MTS2000 en MT2100 is gelijk.