Auteur Topic: Vista en Galaxy / TP-100  (gelezen 2811 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Wopper

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 858
Vista en Galaxy / TP-100
« Gepost op: 20 januari 2009, 20:59:44 »
Hoi,

Omdat Vista wat eigennaardigheden heeft maar wel de toekomst, XP gaat ooit verdwijnen. (ja ik weet dat Windows 7 er ook aankomt  :) ) heb ik hierbij wat tips voor mensen die problemen hebben met de USB driver.

Bij mij was het probleem dat hij de USB programmer wel vond en direct op windows update ging zoeken, daarna vond hij uiteraard niets. Na wat google werk heb ik het werkend gekregen hieronder een stappenplan.

-Nadat windows Vista meldt dat er geen drivers zijn gevonden krijg je een keuze optie.
-Hierin kan je aangeven dat je lokaal (op je pc) naar drivers wilt zoeken.
-Als je dit mapje download http://www.robdehoog.nl/pagers/PL-2303_APOLLO.zip en uitpakt op je C schijf (waar je het terug kan vinden)
-hierna sluit je weer je USB programmeer unit aan, deze gaat zoeken. Als het zoeken klaar is verwijs je naar de uitgepakte map met bestanden.
-hierna zal Vista netjes de USB drivers installeren en gaat het programmeren als vanouds.

Offline IkWilbert

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 512
Re: Vista en Galaxy / TP-100
« Reactie #1 Gepost op: 21 januari 2009, 07:13:38 »
Goeie tip Rob  :)

Offline Rowin

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 37
Re: Vista en Galaxy / TP-100
« Reactie #2 Gepost op: 22 januari 2009, 18:11:16 »
Voor degene die Windows Vista met 64 bits hebben, dit is helaas nog niet de werkende oplossing om hem onder 64 bits werkend te krijgen...  ;)

Offline brandweerjv

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 28
    • http://www.brandweerdevalk.nl
Re: Vista en Galaxy / TP-100
« Reactie #3 Gepost op: 22 januari 2009, 18:43:48 »
Citaat van: "Wopper"
Hoi,

Omdat Vista wat eigennaardigheden heeft maar wel de toekomst, XP gaat ooit verdwijnen. (ja ik weet dat Windows 7 er ook aankomt  :) ) heb ik hierbij wat tips voor mensen die problemen hebben met de USB driver.

Bij mij was het probleem dat hij de USB programmer wel vond en direct op windows update ging zoeken, daarna vond hij uiteraard niets. Na wat google werk heb ik het werkend gekregen hieronder een stappenplan.

-Nadat windows Vista meldt dat er geen drivers zijn gevonden krijg je een keuze optie.
-Hierin kan je aangeven dat je lokaal (op je pc) naar drivers wilt zoeken.
-Als je dit mapje download http://www.robdehoog.nl/pagers/PL-2303_APOLLO.zip en uitpakt op je C schijf (waar je het terug kan vinden)
-hierna sluit je weer je USB programmeer unit aan, deze gaat zoeken. Als het zoeken klaar is verwijs je naar de uitgepakte map met bestanden.
-hierna zal Vista netjes de USB drivers installeren en gaat het programmeren als vanouds.

Goede oplossing, bij mij doet hij het weer via Vista
De Vrijwilligebrandweer, moeten niks, doen alles.
Galaxy ...TOP!!!
PDW...TOP!!

Leen Ansems

  • Gast
Re: Vista en Galaxy / TP-100
« Reactie #4 Gepost op: 23 januari 2009, 08:02:56 »
Citaat van: "Rowin"
Voor degene die Windows Vista met 64 bits hebben, dit is helaas nog niet de werkende oplossing om hem onder 64 bits werkend te krijgen...  ;)

Als de halve wereld aan softwareleveranciers helemaal gek wordt van de 64 bits VISA versie dan zal Apollo zich niet hoeven te schamen.

Offline Marco

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 143
Re: Vista en Galaxy / TP-100
« Reactie #5 Gepost op: 23 februari 2009, 16:10:05 »
Is er inmiddels al een oplossing voor diegenen die Vista 64 bit hebben?
Dat van Wopper werkt inderdaad niet.
Ik ben sinds vorige week ook een gelukkige die een nieuwe computer met Vista heeft (kon niet anders vanwege besturing andere programma's).
Helaas heb ik sinds twee weken ook een USB programmer die nu dus niet meer werkt, wat ik erg jammer vind.
Hopelijk weet iemand hoe die weer werkzaam te krijgen is.
Met vriendelijke groet,
Marco

[size=85]Jupiter Pro V8.6 en V9.1, Galaxy V8.2, P2000 lichtkrant (96cm)[/size]