Auteur Topic: België, scanners en airshows  (gelezen 8835 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline airfreak

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 49
Re: België, scanners en airshows
« Reactie #15 Gepost op: 21 juni 2007, 12:43:04 »
Tijdens de Deefensiedagen in Bevekom vorig jaar zat er op de parking (binnen het militair domein) iemand te luistervinken in zijn auto. Zijn scanner + VOERTUIG werden in beslag genomen.
Hij is onlangs veroordeeld via de correctionele rechtbank. Een fikse geldboete, voorwaaardelijke gevangenisstraf en wagen verbeurd verklaard.
Ik denk dat ik het bewuste krantenartikel waar dit alles heeft ingestaan nog ergens heb liggen. Dus uitkijken is de boodschap...

Grtz Airfreak

PH-MJS

  • Gast
Re: België, scanners en airshows
« Reactie #16 Gepost op: 22 juni 2007, 12:35:50 »
Ha scannerfreaks,
Ik weet niet of ik bij mijn huidige standpunt blijf. De wetgeving is HIERte vinden. Het zijn maar 8 pagina's maar zeer duidelijk :(:(

Offline TTT242

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 645
Re: België, scanners en airshows
« Reactie #17 Gepost op: 22 juni 2007, 16:22:34 »
Citaat van: "airfreak"
Tijdens de Deefensiedagen in Bevekom vorig jaar zat er op de parking (binnen het militair domein) iemand te luistervinken in zijn auto. Zijn scanner + VOERTUIG werden in beslag genomen.
Hij is onlangs veroordeeld via de correctionele rechtbank. Een fikse geldboete, voorwaaardelijke gevangenisstraf en wagen verbeurd verklaard.
Ik denk dat ik het bewuste krantenartikel waar dit alles heeft ingestaan nog ergens heb liggen. Dus uitkijken is de boodschap...

Grtz Airfreak

Hehe, ik heb daar ook in de auto met de scanner gezeten, maar net buiten het domein. Deuren en vensters dicht en altijd gekeken als er iemand afkwam dat niets zicht- of hoorbaar was. Als je oplet is het te doen. Achter mijn wagen reden de zwaantjes, Mps en politiecombies maar af en aan op de openbare weg. Als je het verstandig aanpakt gaat het.

WardriverQ

  • Gast
Re: België, scanners en airshows
« Reactie #18 Gepost op: 1 juli 2007, 21:50:40 »
Op het nieuws gezien, stond er daar een spotter met een joekel van een scanner.....goed bezig.....

Offline schranze

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 170
Re: België, scanners en airshows
« Reactie #19 Gepost op: 1 juli 2007, 21:59:32 »
Citaat van: "WardriverQ"
Op het nieuws gezien, stond er daar een spotter met een joekel van een scanner.....goed bezig.....

ja lol had het ook gezien , hij was goed uitgerust die kerel  :P

Offline TTT242

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 645
Re: België, scanners en airshows
« Reactie #20 Gepost op: 4 juli 2007, 15:58:32 »
Was een duitser dacht ik in Koksijde, en ja de scanner lag redelijk open en bloot op het trapladdertje dacht ik. Tja, zo lukt het soms ook, maar zo doe ik het niet.