Auteur Topic: straatcoach  (gelezen 18249 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline elsinga

  • Zendamateur PC5E/WC5E
  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 4896
  • PC5E / WC5E
    • https://www.pc5e.nl
Re: straatcoach
« Reactie #15 Gepost op: 29 juli 2010, 10:11:18 »
Citaat van: "chatjozef"
SVA & De straatcoaches, werken op het MCCN netwerk van de SVA met ieder een eigen gespreksgroep.
Wat een techniek. Waarom is dat btw niet af te luisteren?

MCCN (tegenwoordig onderdeel van Entropia volgens hun eigen website) maakt gebruik van de digitale TETRA standaard. Of MCCN ook gebruikt maakt van encryptie weet ik niet.
Robert Elsinga - PC5E / WC5E
Uniden UBC3500XLT, Whistler TRX-1, SDIcom IC7300, Icom IC7000, 2x Anytone AT578UV, 4x Anytone AT878UV, 12x RT50, 25x BF888s.

Frequentielijsten Nederland

Leen Ansems

  • Gast
Re: straatcoach
« Reactie #16 Gepost op: 29 juli 2010, 12:53:48 »
Citaat van: "elsinga"
MCCN (tegenwoordig onderdeel van Entropia volgens hun eigen website) maakt gebruik van de digitale TETRA standaard. Of MCCN ook gebruikt maakt van encryptie weet ik niet.

Het netwerk van MCCN is opgebouwd met dezelfde besturing en hardware als C2000 en kan alle stappen van clear TETRA com`s t/m TEA2 encryptie aan. Aangezien het netwerk bedoeld is voor bedrijven zal het hoogste niveau in de praktijk TEA1 zijn. Bedrijven krijgen geen TEA2.

Offline Ron-Zwaag

  • Vrijwilliger Veteranen Search Team
  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1298
  • Qua Patet Orbis
Re: straatcoach
« Reactie #17 Gepost op: 29 juli 2010, 18:06:03 »
Leen het betreft hier geen bedrijf maar een overheidsinstelling.

Offline elsinga

  • Zendamateur PC5E/WC5E
  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 4896
  • PC5E / WC5E
    • https://www.pc5e.nl
Re: straatcoach
« Reactie #18 Gepost op: 29 juli 2010, 18:08:13 »
Maar MCN/Entropia is *wel* een bedrijf. ;) Wie hun netwerk huurt maakt dan niks uit, neem ik aan.
Robert Elsinga - PC5E / WC5E
Uniden UBC3500XLT, Whistler TRX-1, SDIcom IC7300, Icom IC7000, 2x Anytone AT578UV, 4x Anytone AT878UV, 12x RT50, 25x BF888s.

Frequentielijsten Nederland

Offline Ron-Zwaag

  • Vrijwilliger Veteranen Search Team
  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1298
  • Qua Patet Orbis
Re: straatcoach
« Reactie #19 Gepost op: 29 juli 2010, 18:21:30 »
Citaat van: "elsinga"
Maar MCN/Entropia is *wel* een bedrijf. ;) Wie hun netwerk huurt maakt dan niks uit, neem ik aan.

Als je wakker bent, de SVA is geen bedrijf maar een overheids instelling.

Offline max

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 12
Re: straatcoach
« Reactie #20 Gepost op: 29 juli 2010, 20:03:49 »
waar denk je waar die s voor staat van sva dat is van stichting maar wat ik nu grappig vind we praten nu allemaal over dat net werk tewijl ze daar niet op zitten ik heb ze gisteren nog een keer gesproken en ze hebben een eigen frequentie ze willen in de toekomt wel op dat net werk maar daar zitten ze nog niet. mocht dit niet kloppen dan word ik voorgelogen

Offline Ron-Zwaag

  • Vrijwilliger Veteranen Search Team
  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1298
  • Qua Patet Orbis
Re: straatcoach
« Reactie #21 Gepost op: 29 juli 2010, 20:20:00 »
Citaat van: "max"
waar denk je waar die s voor staat van sva dat is van stichting maar wat ik nu grappig vind we praten nu allemaal over dat net werk tewijl ze daar niet op zitten ik heb ze gisteren nog een keer gesproken en ze hebben een eigen frequentie ze willen in de toekomt wel op dat net werk maar daar zitten ze nog niet. mocht dit niet kloppen dan word ik voorgelogen

Ik zal je een heeeeeeeeeel klein geheimpje vertellen Maxie, de stichting is voorgekomen uit de stadswachten welke onderdeel waren van de politie Almere en destijds ook op het bureau Baljuwstraat zaten. Klaas Wolzak, jouw baas, was toen nog inspecteur van politie en was eind verantwoordelijke voor de stadswachten. Na een tijdje wilde de politie af van de stadswachten en heeft de gemeente Almere aan Klaas verzocht om een stichting te gaan leiden waar de stadswachten in opgingen. De gemeente Almere is dus zeg maar de eigenaar van de stichting. Momenteel gaan er stemmen op om de stichting op te heffen en het geheel over te laten gaan naar de gemeente en er naar voorbeeld van de dienststadstoezicht Amsterdam te gaan werken. Enig ide waar jouw chef Scal vandaan komt? Juist bij DST Amsterdam. Mijn zoon heeft een behoorlijke tijd bij de SVA gewerkt en werkt nu bij cameratoezicht/meldkamer en het lijkt me dat hij toch eerder weet hoe het e.e.a. in z'n werk gaat dan iemand die op de fietsenstalling zit en geen gebruik maakt van het MCCN netwerk. Dus als je nog meer onzin wil gaan vertellen hier, kom maar op zou ik zeggen.  Of ben je druk met je radio progamma?

Offline elsinga

  • Zendamateur PC5E/WC5E
  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 4896
  • PC5E / WC5E
    • https://www.pc5e.nl
Re: straatcoach
« Reactie #22 Gepost op: 29 juli 2010, 20:35:34 »
Ja, maar die huren capaciteit op het Entropia/MCCN netwerk. En Entropia/MCCN krijgt geen TAE2, want ze zijn zelf geen overheid. En dus krijgt SVA geen TAE2, want MCCN kan het niet aanbieden. ;)
Robert Elsinga - PC5E / WC5E
Uniden UBC3500XLT, Whistler TRX-1, SDIcom IC7300, Icom IC7000, 2x Anytone AT578UV, 4x Anytone AT878UV, 12x RT50, 25x BF888s.

Frequentielijsten Nederland

Offline Ron-Zwaag

  • Vrijwilliger Veteranen Search Team
  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1298
  • Qua Patet Orbis
Re: straatcoach
« Reactie #23 Gepost op: 29 juli 2010, 20:37:43 »
Citaat van: "elsinga"
Ja, maar die huren capaciteit op het Entropia/MCCN netwerk. En Entropia/MCCN krijgt geen TAE2, want ze zijn zelf geen overheid. En dus krijgt SVA geen TAE2, want MCCN kan het niet aanbieden. ;)

Waar heb jij het nou weer over????? :shock:

Offline max

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 12
Re: straatcoach
« Reactie #24 Gepost op: 29 juli 2010, 20:38:40 »
niet om het een of ander ik kreeg dit ook zo tehoren en als je de berichten terug leest liet ik dit ook blijken en als ze al op dat netwerk zitten ja het zou kunnen mij is namelijk wat anders gezegt dus ik ben gewoon dan voorgelogen en daar bij hoe die stichting is opgezet boeit mij niet
ik ben een scanner luisteraar en het leek mij wel grappig of ik ze er in kreeg nou dat gaat dus blijkbaar niet nou dat wou ik weten bedankt voor de info

Offline Ron-Zwaag

  • Vrijwilliger Veteranen Search Team
  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1298
  • Qua Patet Orbis
Re: straatcoach
« Reactie #25 Gepost op: 29 juli 2010, 20:45:40 »
Ik dacht dat ik in mijn eerste antwoord al duidelijk genoeg was geweest, dus dan maar even de overtreffende trap he.

Offline max

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 12
Re: straatcoach
« Reactie #26 Gepost op: 29 juli 2010, 20:57:54 »
tegen mij werd iets anders verteld ik ik heb ook gezegt dat ze in de toekoms inderdaad op dat netwekt komen maar nu schijnt dat nog niet het geval te zijn want ze werken nog met een eigen netwerk of frequentie dit heb ik gisteren nog vernomen maar goed zoals ik al zij kan ik verkeer voorgelicht zijn of heb ik verkeerde info verkregen  maar we kunnen het ook allebij mis hebben ik weet het niet. ik ga er nu van uit dat ze op het netwerk zitten van sva

Offline Ron-Zwaag

  • Vrijwilliger Veteranen Search Team
  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1298
  • Qua Patet Orbis
Re: straatcoach
« Reactie #27 Gepost op: 29 juli 2010, 21:06:08 »
Nou er is er een die het mis heeft en die heet Max en je vervalt verder aardig in herhaling.

Citaat
Mijn zoon heeft een behoorlijke tijd bij de SVA gewerkt en werkt nu bij cameratoezicht/meldkamer en het lijkt me dat hij toch eerder weet hoe het e.e.a. in z'n werk gaat dan iemand die op de fietsenstalling zit en geen gebruik maakt van het MCCN netwerk.

Voor het geval je twijfeld!

Offline max

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 12
Re: straatcoach
« Reactie #28 Gepost op: 29 juli 2010, 21:13:17 »
dat ik in herhaling valt dat klopt omdat ik andere info krijg als wat jij zegt en dat wil ik nagaan of die info klopt of mag dat niet daar is toch een forum voor om info te krijgen.

Offline Ron-Zwaag

  • Vrijwilliger Veteranen Search Team
  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1298
  • Qua Patet Orbis
Re: straatcoach
« Reactie #29 Gepost op: 29 juli 2010, 21:23:10 »
En doeg