Auteur Topic: Vraag over handmatig instellen Pro One+ BR802  (gelezen 1700 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline PA3DAT

  • Gepensioneerd docent Ak/Ec, Internet ZZP 'er.
  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 2
    • Aloys.nl
Vraag over handmatig instellen Pro One+ BR802
« Gepost op: 18 januari 2022, 15:29:54 »
Hoi,

ik hoop dat ik mijn eerste bericht hier op de juiste plek zet, gezocht heb ik ook al in het forum, maar nog geen antwoord gevonden.

Afgelopen weekend een Pro One+ BR802 cadeau gekregen, volledig werkend. Doet het leuk, ik heb caps uit de eigen omgeving er bij ingezet (Kampen/Zwolle) en dat werkt. Daarnaast ontvang ik veel uit Friesland, waar de pager vandaan komt. Ook heb ik een handleiding gevonden op internet, en die geeft op de meeste vragen wel antwoord.

Wat bij mij niet werkt: ik wil cap1 tijdelijk uitschakelen maar dat lukt niet. Hij blijft in het betreffende menu op "AAN" knipperen, pijltje omhoog/naar beneden verandert er niets aan. Geen probleem, ik kan die cap natuurlijk ook deleten of omzetten in iets anders.

Wat ik nog niet heb uitgevonden: op het display staat standaard de naam van degene van wie ik hem heb gekregen. Omdat ik alleen handmatig kan programmeren (ik heb geen programmeer software of PC met XP) hoop ik dat iemand mij kan vertellen hoe ik die naam kan wijzigen.
Dus is het mogelijk om met handmatig programmeren de naam in het display te veranderen?

Bij voorbaat dank voor een antwoord!

Aloys, PA3DAT
Kampen.
Vr. groeten, 73 de Aloys PA3DAT

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2347
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Vraag over handmatig instellen Pro One+ BR802
« Reactie #1 Gepost op: 18 januari 2022, 15:39:25 »
CAP1 Is niet uit te schakelen bij de ProOne.
Dus op positie 1 een code zetten, welke altijd aan mag staan.

Welkomsttekst is via programmer te programmeren.
Daarvoor is de programmer, PC met seriële poort en WXP nodig.
Ik ken niemand meer die deze nog kan proggen (15 jaar oud), misschien op dit forum iemand.

Offline PA3DAT

  • Gepensioneerd docent Ak/Ec, Internet ZZP 'er.
  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 2
    • Aloys.nl
Re: Vraag over handmatig instellen Pro One+ BR802
« Reactie #2 Gepost op: 18 januari 2022, 19:28:54 »
Ok, duidelijk, hartelijk dank!
En nou ja, met die introtekst (naam van de vorige eigenares, thans verblijvend in een verzorgingstehuis voor dementerenden) kan ik wel leven...
Vr. groeten, 73 de Aloys PA3DAT