Scannergerelateerd > Communicatienieuws

Comminucatie SpaceX

(1/2) > >>

Erik1203:


Wie weet er een freq van de launch vannacht om 02.00 tussen housten en de soort van spaceshuttle alles is welkom.

live verslag youtube

Remon:
NASA gebruikte toentertijd 259.700 voor de Space Shuttles. Misschien hoor je daarop iets?

Erik1203:

--- Citaat van: Remon op 15 september 2021, 21:56:56 ---NASA gebruikte toentertijd 259.700 voor de Space Shuttles. Misschien hoor je daarop iets?
--- Einde van citaat ---

Remon was dat niet 259.600 meen ik mij te herinneren maar probeer het straks wel.iemand een idee

Remon:
Heb oude opnames van de Space Shuttles. Daar stond de eerdergenoemde frequentie van in de bestandsnamen.

Ik acht de kans klein dat je hierop wat hoort. Tot nog toe heeft SpaceX altijd downlinks in de S-band en C-band gebruikt. Dat zijn breedbandige satellietverbindingen met beelden, telemetrie enz. Tegenwoordig encrypted.

Erik1203:

--- Citaat van: Remon op 15 september 2021, 22:10:18 ---Heb oude opnames van de Space Shuttles. Daar stond de eerdergenoemde frequentie van in de bestandsnamen.

Ik acht de kans klein dat je hierop wat hoort. Tot nog toe heeft SpaceX altijd downlinks in de C-band gebruikt. Dat zijn breedbandige satellietverbindingen met beelden, telemetrie enz. Tegenwoordig encrypted.
--- Einde van citaat ---

dat gaat hem dus niet worden das wel jammerok dat wist ik niet meer dus 259.700thnks

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie