Scanners, Ontvangers en Zendapparatuur > Antennes, kabels, etc.

kortegolf drama

<< < (2/4) > >>

_GGG_:

--- Citaat van: Vrolijke Fietser op 26 augustus 2021, 12:59:29 ---Als je echt naar kortegolf radio en zendamateurs wilt gaan luisteren en om verdere ergernis te voorkomen is het wellicht verstandig om eerst een echte communicatie ontvanger aan te schaffen.
--- Einde van citaat ---

Dan kom je prijstechnisch helaas in een gebied wat niet voor me is weggelegd momenteel.
Een optie zou zijn een gebruikte tranceiver maar aangezien ik geen zendmachtiging heb, brand ik daar mn vingers niet aan

Hans013:
Vond het ook een makkelijk antwoord, een "echte" ontvanger kopen.

Tecsun doet het beregoed voor het geld wat ze kosten.

Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 8 Pro met Tapatalk

MikeG:

--- Citaat van: _GGG_ op 26 augustus 2021, 15:58:45 ---
--- Citaat van: Vrolijke Fietser op 26 augustus 2021, 12:59:29 ---Als je echt naar kortegolf radio en zendamateurs wilt gaan luisteren en om verdere ergernis te voorkomen is het wellicht verstandig om eerst een echte communicatie ontvanger aan te schaffen.
--- Einde van citaat ---

Dan kom je prijstechnisch helaas in een gebied wat niet voor me is weggelegd momenteel.
Een optie zou zijn een gebruikte tranceiver maar aangezien ik geen zendmachtiging heb, brand ik daar mn vingers niet aan
--- Einde van citaat ---

Je kunt gerust een gebruikte transiver kopen, ook zonder licentie, dan laat je de microfoon in de doos.
Maar waar luister je naar (frequentie) op kortegolf en op welk tijdstip ongeveer?

counterstrike:

--- Citaat van: DriverSander op 26 augustus 2021, 12:03:10 ---Ik heb zo'n MLA30+ van Ali gekocht, doet het ook best goed. Staan ook veel dingen over op Youtube.
--- Einde van citaat ---

Mee eens!

Airman:
Je kunt een draadantenne ook binnenshuis spannen , het werkt iets minder -Maar gaat.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie