Scannergerelateerd > Communicatienieuws

Nieuwe PreCom pagers Brandweer Zuid Holland Zuid

<< < (2/3) > >>

www.SemafoonWinkel.nl:
Zit nano SIM in, ook weer via de lucht te programmeren. Is meer een vertikaal model nu. Wat minder lomp groot. Langere accuduur.
1 Cm hoger dan de Galaxy. Lijkt beetje op de Birdy Slim.
Merk weet ik niet.

Hunter:

--- Citaat van: Galaxy op  7 juli 2021, 19:48:31 ---Ja ok maar wat is de toevoeging dan? Robuuster?
--- Einde van citaat ---

Wat bedoel je met toevoeging? Pagers worden vervangen om de zoveel jaar, niet perse omdat er een model met nieuwere/betere opties is.

Galaxy:
Nou ja toevoeging precies zoals ik het zeg, robuuster, en ook wat SemafoonWinkel aangeeft niet zo lompgroot, beter accuduur etc etc
Maar goed waarom kosten maken als ze verder nog goed zijn (buiten eventuele slechte accu's welke vervangbaar zijn) en dat de huidige PreCom's wat groter zijn moeten de mensen maar voor lief nemen toch?
Maar ik schrok omdat ze misschien de mogelijkheid hadden tot encryptie. Maar daar is natuurlijk genoeg over gezegd.

www.SemafoonWinkel.nl:
De oude pagers zijn mogelijk nog helemaal in orde.
Vervangen heeft vaak te maken met economische afschrijving, in ruil voor stukje zekerheid/betrouwbaarheid.
Kan ook in een lease contract verwerkt zitten.

Remon:
Op zoek naar meer informatie over de betreffende pager, kwam ik uit op een aanbesteding voor regio NHN. Een van de eisen die ze stellen is:

Eis.26 De pager dient geschikt te zijn voor het ontvangen van versleutelde berichten vanuit het
P2000 netwerk (encryptie).

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie