Frequenties > Landelijk

Covid-19 test- en priklocaties

(1/4) > >>

SHUTTRR:
Ideetje om onder het topic landelijk een kopje te maken waar we van alle locaties waar covid geprikt en getest worden de frequenties te noteren.

Nieuwerkerk:
Vaccineer locatie:
446.06875 tq 110.9

Remon:
In Houten (provincie Utrecht) heeft het GGD personeel en de verkeersregelaars Baofeng 888 UHF portofoons. De mensen van het Rode Kruis dragen deze ook, samen met een Motorola portofoon met een dikke korte antenne. Ik had geen scanner mee, dus ik heb ook geen frequenties.

Hunter:

--- Citaat van: SHUTTRR op 21 juni 2021, 13:10:01 ---Ideetje om onder het topic landelijk een kopje te maken waar we van alle locaties waar covid geprikt en getest worden de frequenties te noteren.
--- Einde van citaat ---

Ja hoor, het staat iedereen vrij om willekeurige topics te openen in boards waar deze relevant zijn, dus ga je gang :)

Dutchtales:

--- Citaat van: Remon op 21 juni 2021, 20:09:44 ---In Houten (provincie Utrecht) heeft het GGD personeel en de verkeersregelaars Baofeng 888 UHF portofoons. De mensen van het Rode Kruis dragen deze ook, samen met een Motorola portofoon met een dikke korte antenne. Ik had geen scanner mee, dus ik heb ook geen frequenties.
--- Einde van citaat ---

Heb daar wel eens een dienst gedraaid voor het Rode Kruis en kan melden dat:
De Baofeng 888 Portofoons daar draaien op de PMR446 frequenties, vaak gebruiken ze 1 of 2 kanalen. Een voor elke hal.
Welke frequentie/kanaal ze gebruiken wisselt nog wel eens dus het makkelijkste is om ter plekken even te scannen.

De Motorola portofoons betreft de Motorola DP2400e gehuurd bij Hofcon, en in gebruik door de G4s Beveiligers.
Frequenties daarvan zijn mij onbekend gezien ik nog geen digitale scanner heb. Ook durf ik niet te zeggen of deze gebruik maken van encryptie.

Johan Beck:

--- Citaat van: SHUTTRR op 21 juni 2021, 13:10:01 ---Ideetje om onder het topic landelijk een kopje te maken waar we van alle locaties waar covid geprikt en getest worden de frequenties te noteren.
--- Einde van citaat ---

Ach de meeste worden gemeld bij de desbetreffende provincie.
Bovendien zijn het er tot nu toe niet zoveel. Daarbij komt nog eens dat er al heel veel mensen zijn gevaccineerd en het na de zomer vast wel af zal nemen waardoor locaties zullen sluiten.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie