Frequenties > Utrecht

Tetra DMO/Gateway repeater op 421.83125

(1/3) > >>

Alwin - R09:
Iemand enig idee wie de Tetra DMO/Gateway repeater op 421.831250 met MCC204 MNC 3553 gebruikt? Ik heb mij laten vertellen dat bij een DMO repeater de MNC meestal de postcode is waar de repeater geplaatst is. Dan zou met postcode 3553 de repeater hier dicht in de buurt zitten.

Mvg,

Alwin

ET:
De MNC van Tetra netwerken is hier in Nederland niet gereguleerd, dus het is maar wat je erin wilt zetten. Vaak hangt het af van de leverancier die je apparatuur heeft geleverd/ingericht.
Hier in de buurt zie ik netwerken die je aan de postcode kunt relateren, maar er zijn ook leveranciers die gewoon een opvolgend nummer gebruiken voor hun Tetra netwerken.

Maar een DMO repeater heeft over het algemeen niet een vreselijk groot bereik, dus als jij in (de buurt van) dat postcode gebied woont is dat natuurlijk heel goed mogelijk dat ze daarvoor gekozen hebben.

Elmar

Erik:

--- Citaat van: Alwin - R09 op 16 april 2021, 08:05:36 ---Iemand enig idee wie de Tetra DMO/Gateway repeater op 421.831250 met MCC204 MNC 3553 gebruikt? Ik heb mij laten vertellen dat bij een DMO repeater de MNC meestal de postcode is waar de repeater geplaatst is. Dan zou met postcode 3553 de repeater hier dicht in de buurt zitten.

Mvg,

Alwin
--- Einde van citaat ---

Is een frequentie die in het land door het COA (AZC) gebruikt wordt.
Wellicht nu ook voor de locatie Utrecht?

verbindelaar:
Daar zat ik ook al aan te denken..............

DriverSander:
Hier in Hoogeveen zit al een geruime tijd op 421.780 om de circa 10 seconden een soort puls, had er nog nooit echt goed naar gekeken, hier hebben we bar weinig te luisteren qua Tetra, maar nu met vers exemplaar van SDR# even afgestemd op dit signaal en nu blijkt dat het een repeater is.
Repeater MCC 204
Repeater MNC 7909 <---De postcode van het AZC hier

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie