Frequenties > Groningen

DMR Frequenties Groningen

(1/41) > >>

centrum:
Op 469.470 zit met Slot 2 en DCC 2 het UMC Groningen Technische Dienst voor het controleren van (brand)alarmeringssystemen.

Op Slot 1 met DCC 2 zit ook een gebruiker. Hier heb ik nog niet meer gehoord dan wat "hallo hallo". Is het logisch dat Slot 1 ook het UMCG is?

elsinga:
Tenzij ze gebruik maken van een commercieel gezamenlijk netwerk (zoals FE Telcom in Friesland heeft, daar huur je TG's), ja dan zijn beide TS van dezelfde gebruiker.

centrum:
Robert bedankt. Ik had het onderbuik-gevoel al, maar goed dat je het bevestigd. Ik blijf luisteren en zal "zien" welk soort gebruik op TS1 zit.

centrum:
Het UMCG gebruikt nog een frequentie voor het testen van alarmen. Dezelfde gebruikers zitten ook op 460.550 , Slot 2, DCC 9. Op Slot 1 zit een BHV dienst. Ik neem aan van het UMCG maar dat zal ik nog verder uitluisteren.

centrum:
Op 469.470 Slot 1 zit de BHV van het UMCG. Dit gebruik is daarmee identiek aan 460.550. Ook daar zit op Slot1 de BHV te werken. Ik denk dat ze door de grote van het terrein 2 aparte relais hebben opgesteld maar met identieke toepassing.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie