Frequenties > Utrecht

DMR frequenties Utrecht

(1/62) > >>

Alwin - R09:
Hallo Allen,

Sinds enige tijd is er hier in Utrecht Noord een setje van 4 frequenties zeer veel in gebruik. Doordeweeks zijn de 464,9500 en de 464,9750 veel in de lucht en 's weekends komen daar nog 464.9250 en 464.8750 bij! Op de frequentie's wordt met beide Tijdsloten, 2 Groepid's en 1 Kleurcode gewerkt! Vermoedelijk komt het vanaf de Tractieweg en dan specifiek vanaf het oude scheepsbouw gebouw langs het Amsterdam-Rijnkanaal. Daar zit een theatergroep die voorstellingen organiseert, maar daar loop ik zo even heen om te checken aangezien het om de hoek ligt!

Mvg,

Alwin

Alwin - R09:
Het blijkt dus mogelijk te gaan om Central Studios gelegen aan de Gietijzerstraat, aangezien het signaal daar het sterkst was. Of het nu vaste frequenties zijn of tijdelijk gebruik is niet duidelijk!

Mvg,

Alwin

Erik:

--- Citaat van: Alwin - R09 op  1 juli 2014, 11:36:00 ---Hallo Allen,

Sinds enige tijd is er hier in Utrecht Noord een setje van 4 frequenties zeer veel in gebruik. Doordeweeks zijn de 464,9500 en de 464,9750 veel in de lucht en 's weekends komen daar nog 464.9250 en 464.8750 bij! Op de frequentie's wordt met beide Tijdsloten, 2 Groepid's en 1 Kleurcode gewerkt! Vermoedelijk komt het vanaf de Tractieweg en dan specifiek vanaf het oude scheepsbouw gebouw langs het Amsterdam-Rijnkanaal. Daar zit een theatergroep die voorstellingen organiseert, maar daar loop ik zo even heen om te checken aangezien het om de hoek ligt!

Mvg,

Alwin
--- Einde van citaat ---

Weet je ook de collourcode en ID?

adscanner:
464.925 kwam het weekend bij mij ook goed door in zeist
464.975 kwam net door

Alwin - R09:

--- Citaat van: Erik op  1 juli 2014, 18:24:44 ---
--- Citaat van: Alwin - R09 op  1 juli 2014, 11:36:00 ---Hallo Allen,

Sinds enige tijd is er hier in Utrecht Noord een setje van 4 frequenties zeer veel in gebruik. Doordeweeks zijn de 464,9500 en de 464,9750 veel in de lucht en 's weekends komen daar nog 464.9250 en 464.8750 bij! Op de frequentie's wordt met beide Tijdsloten, 2 Groepid's en 1 Kleurcode gewerkt! Vermoedelijk komt het vanaf de Tractieweg en dan specifiek vanaf het oude scheepsbouw gebouw langs het Amsterdam-Rijnkanaal. Daar zit een theatergroep die voorstellingen organiseert, maar daar loop ik zo even heen om te checken aangezien het om de hoek ligt!

Mvg,

Alwin
--- Einde van citaat ---

Weet je ook de collourcode en ID?
--- Einde van citaat ---

Ja die weet ik, maar ik weet niet of het is toegestaan om deze op het forum te plaatsen!

Mvg,

Alwin

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie