Auteur Topic: Nieuw hier, P2000-lezer  (gelezen 2416 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Haaarold

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 1
Nieuw hier, P2000-lezer
« Gepost op: 3 juli 2011, 01:40:07 »
Hallo allemaal,

Ook ik stel me hier even voor. Mijn naam is Harold en ik lees mee op P2000 wat de hulpdiensten zoal uitvoeren. Ik ben sinds mei 2008 in het bezit van een Flexbox Gold aangesloten op een oud computertje (Win 2000).

Heb me er een tijdje niet meer zo mee bezig gehouden, maar ik heb hem weer onder het stof vandaan gehaald. PDW een update gegeven naar versie 3.1 en ook de capcodes een beetje bijgewerkt. De meldingen worden ook online opgeslagen en bij grote incidenten in mijn omgeving ontvang ik daar direct een sms van, leuke gadget ;)

Voor komende zomer heb ik een projectje in de planning staan om de huidige (volwaardige) pc waar de Flexbox aan hangt te vervangen door een nieuwe computer. Het geheel moet zo klein mogelijk, stil mogelijk en als het even kan ook nog zo energiezuinig mogelijk worden. Ik heb mijn oog al laten vallen op Mini-ITX hardware met flashgeheugen i.p.v. hardeschijven met bewegende delen en stroomvoorziening middels externe voeding (zoals bekend van laptops)... Ook overweeg ik om er geen monitor op aan te sluiten, maar middels VNC de boel in de gaten te houden op andere computers (en misschien zelfs mobiele devices?)... plannen, plannen, plannen! Ik heb er weer zin in!

Groet,

Harold

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2372
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Nieuw hier, P2000-lezer
« Reactie #1 Gepost op: 3 juli 2011, 08:41:29 »
Altijd leuk om te zien hoeveel mooie plannen en dingen je kunt doen met deze nieuwere vorm van telecom. Welkom en veel lees plezier.

Offline PDJ10

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 444
    • Radio Eclips
Re: Nieuw hier, P2000-lezer
« Reactie #2 Gepost op: 3 juli 2011, 16:40:44 »
Welkom  ;)
DJ op internetstream (www.radioeclips.nl).
Iedere avond live te beluisteren vanaf 18.30 uur - 21.00 uur en op verzoek.